30 juli-09, Hemma själv ^^

Hej hej!

Nu ligger leo och sover och jag har varit och tränat!
Ska träna med mamma imorgon igen, tre dagar i rad, det kan inte vara det som är meningen?
Men men, det är något iaf.
Freddy har åkt hem nu och jag saknar honom :/ Massa!
Det är så det går när vissa måste tvätta och andra måste träna! haha.

LEo har fått sig en gåstol idag :D
Ska ladda in bilder på när han använder den snart.
Om jag orkar!

Vill ni se bilder kan ni kolla min bilddagbok http://tidelipick.bildagboken.se

Vet inte vad jag mer ska skriva, är väldigt oinspirerad!

KRAM!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Leghumper

Tidelipick! :D Min älskade. På lördag träffas vi igen min snuttegutt <3. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-07-31 @ 00:19:05
Banan inskickad av: Anonym

Hej hej:) Hur kommer sig detta bilddagboks namn??KRAMAR I MASSOR. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-07-31 @ 10:23:35

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0