3 Juli-09, Grattis mamma!

Idag fyller min kära mamma/Leos mormor 46 år :)
Stor flicka! :P haha.
Bara två dagar kvar tills jag fyller 19 ^^
Hade en toppen dag igår och hoppas på en lika bra dag idag. Men frågan är om det är möjligt ^^
Kommer nog upp bilder från den på bdb sen ^^ Passade på att ladda in kameran nu när leo ligger och sover och jag inte har mycket mer för mig. 
Igår vart det mycket promenerande, glassätande och sen bakade vi kaka på kvällen :D och tog hand om gullungen så klart ^^ haha.
Och idag ska vi fira mig och min mor med släkten ^^
På söndag blir det tjejmiddag här klockan 18 men har inte fått helt klar för mig vilka som kommer ^^ 

Jaja.
Vet inte riktigt vad mer jag ska säga ^^
Något som tåls att fundera på;
Om tiden går fort när man har roligt, hur kan då ett gott skratt förlänga livet?

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0