27 juli-09, Farmor imorgon

Hej hej!

Nu ska jag snart sova..
Leo vaknar väl vid 5-6 som vanligt.. Kan man på något sätt ändra hans rutin så att han sover längre på morgonen? :P
Aja..
Idag har det inte blivit mycket gjort men har varit en toppen dag :D
Mycket mys och underbarheter :P

Imorgon ska vi åka till farmor och göra något xD
Vad vet jag inte men sen ska jag hem, och träna.
Onsdag, torsdag och fredag blir det väl jag får träna :S
Eller Onsdag, torsdag och lördag.
Måste träna 3 gånger iaf.
Känner mig slapp..

Nu är klockan 00:00 och jag lämnar datorn.
Ciao!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

Hej gumman! När är du ledig nästa vecka?? lust med en promenad/fika eller något annat??. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-07-28 @ 09:12:06
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/
Banan inskickad av: Anonym

Va?? det där sista skrev inte jag??;). Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-07-28 @ 09:12:44

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0