24 juli-09, I alingsås!

Hej hopp gummigalopp!

Nu är jag i alingsås och myser.
Leo är hemma hos Emil och jag hoppas allt går bra för dom.
Saknar min lilla älsklingspojk även om det är skönt att ha lite tid för bara mig och Freddy.
Idag ska vi ut till trädgårn och fira Rickard, kul kul!
Men mina pengar har inte kommit in än?!?!
Inte freddys heller :S
Får hoppas dom kommer in innan ikväll.

Humm, va vi mer ska göra idag har jag ingen aning om. 
Träffa mine i gbg klockan 20 :D Och äta åpå subway xD haha
Om man nu har några pengar vill säga?!?

Nää nu ska jag ta och äta någon frukost och krama på sötnosen..

KRAM!


Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Hoppas pengarna kommer och att du har det kul ikväll!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-07-24 @ 13:53:33
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0