8 januari-09, 33+0

Hej hej!!

Idag hade jag världens tur. Kände mig inte frisk alls när jag vaknade och stängde bara av klockan och somnade om ungrfär xD INTE bra när man ska ha Engelska som man ska ha muntlig redovisning i! AJ AJ AJ! Men iaf. När jag vaknade sen och gick upp och kollade skolans hemsida så visdade det sig att läraren ändå var sjuk :-D
HAHA.
Så idag är jag tjejen med världstur! Vi skulle jobba med bokrecensionen och den är jag ju redan klar med :-D

Yippie yay!

Så det blev ingen riktig första dag i skolan för mig! Jag va ju där igår men då var det ju inte riktigt skoldag. Ellen som läraren heter som vi ska ha imorgon är också sjuk så undra om det blir något imorgon heller?

Något mer kul är att det har snöat :-D mohhaha.. Fast snön kommer säkert ha försvunnit innan jag har tagit mig ork att gå ut i snön! haha. Ska gå till pappas jobb om en timme för han ska köra mig till sjukhuset. Det är besök hos både barnmorskan och diabetessköterskan idag! Usch ska till Anne Barne för att maria är sjuk :-/ Not funny!

X har varit någorlunda still inatt så jag har fått sova rätt okej :D har bara vaknat en gång då jag var låg, gott gott!

Nu har jag inte mycket mer att skriva.
Jag äger inte någon vidare värst skrivartalang!
Nu är det 7 veckor kvar till den 25e feb :-D
Fast den 25e feb är en Onsdag och idag är det torsdag!
Det får jag inte riktigt ihop? Men men man får lita på dom som vet xD

Tjohopp
Från
Ansa och X

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Gött! :D

Köp en trisslott också, nu när du har sånt flyt. Hoppas Anne är normal idag.

Kram på dig syster yster. . Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-08 @ 15:44:46
URL: http://www.foxinabox.se
Banan inskickad av: Linda

Den 25:e Feberuari kommer jag verkligen inte kunna sitta still en sekund haha, du måste skicka update sms hela hela tiden:)Och sedan kommr jag och Rickard på besök med en massa paket:D KRam på dig bästis:D. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-08 @ 23:47:28
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/
Banan inskickad av: Mine

det ar 8 dagar mellan onsdag till onsdag. idag (eller nar du nu skrev detta) raknas inte.



kraaaaaaaammmmm!!!!!!!!!!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-13 @ 00:21:01

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0