30 Januari-09, v36+1

Fredag idag!
YEY!
haha..
Har fått lite pluggande gjort även idag! Stolt över mig själv ;-)
haha men får åka till skolan nästa vecka och hämta lite böcker :-)..
Sen har ju alla andra lov och jag med, haha. Känns som ständigt lov med pluggande hemma men men det är GÖTT!
Mycket bättre än att gå i skolan! Synd att man inte alltid kunde ha det så här. Jag pluggar och kämpar ju ändå.
Men aja..

Just nu sitter Fredrik i soffan bakom mig och löser suduko! haha. Sötnöt! Jag löste en nu innan honom.. Känns gött när man kan tycka att det är kul med samma saker!
Älskar verkligen sånna kluriga grejer om man inte sitter för länge med dom! haha.
Funderar på att köpa ett spel till Wii som går ut på att man ska klara olika sånna klursaker. Men vet inte om jag känner att jag har råd med det just nu.. Kostar runt 300 kronor.

Sen ska vi kolla film tror jag och ÄTA, haha hungrig som en varg är jag. Vi har inte ätit sen frukost(riktig mat alltså, men vi har ätit småsaker)
Igår kollade vi på Vicky, Cristina, Barcelona men den föll oss inte riktigt i smaken faktist , idag blir det till att kolla på Wild Child. Får hoppas att vi gillar den bättre och SJÄLVKLART ska vi dricka smoothie till det för er som är intresserade ;-).. haha..

X har hållt sig lugn och stilla idag men rört sig lite. Och idag är det bara 5 dagar kvar tills jag får veta när min godis kommer ut! haha..

Skolan känns lite mindre betungande idag när jag fått gjort lite och fått lite struktur på det hela men vi får se om några dagar/veckor känns det säkert skit igen xD.
På söndag blir det ledarskap och projektarbetesplugg!
OCh nästa vecka ska jag sätta igång med historian..
Psykologin kan jag göra på måndag eller söndag kväll.. (Förmodligen måndag då Fredrik inte är här :-( )
Men det är massa läkarbesök och sånt hela den veckan.. 4 sjukhusbesök på en vecka, vaddå rekord?
Jag kommer snart vara inneboende på sjukhuset :O haha..
Och på tisdag är det ungmamma grupp :-D Kuul.
Imorgon blir det lite plugg också :P kom jag på nu! haha.. Fredrik ska ju vara borta hos en kompis imorgon. Men kanske kan man skjuta det pluggandet till på måndag med så jag hänger med till hans kompis?
Får kolla med pappa. Den ska vara inne V.6 iaf som är nästa vecka så kanske bäst att ta det nu ändå?
Eller så blir det HÅRDPLUGG på Måndag, Tisdag och Fredag xD haha.. Och Onsdag kväll..

Har börjat få ganska mycket ont i magen nu med! Det är irriterande! Varför kan det inte sluta?
Det är ju inte riktiga värkar utan bara mycket förvärkar så det är så irriterande. Varför ska man ha förvärkar? Räcker det inte med att man ska få skitont när ungen ska ut sen? hehe..
Men ska bli underbart iaf!
Underbart ont!
Eller ja det kommer något underbart av det onda xD hehe..

Men nu tycker jag att alla får komma med lite namnförslag?!?!?!?!?!?
Give me some more ideas!

Annars döper jag den till Hugo-Liv ;-) I ETT NAMN!
Dedu Emelie!

HAHA

KRAAAAM
från
Ansa, Fredrik och X

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

Hej gumman:) För varje dag som går närmar sig X ankomst:) Spännande! Duktig du är som klarar av skolan såppas bra:) Kram på dig!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-31 @ 18:15:12
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/
Banan inskickad av: Emelie

Björn hälsar att då får du spö!

Ärtan ska din onge heta!



Övriga namnförslag:

KILLE:

Klas

Gösta

Bert-åke

Ingvar

Thorbjörn (då skulle björne bli stolt)

Tjorven



TJEJ:

Gunvor

Lillemor

Maria pia (björns mamma har en kompis som heter så!)

Gudrun

Ulla greta

Ann-christine

Tjorven. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-31 @ 21:34:58
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0