29 Januari-09. V36+0

Imorgon är det Fredag :D Weeii!!
haha..
Inte för att det känns som någon skillnad nu när jag är hemma ändå men jag vet inte.. Det är gött med Fredagar ändå!

Fick lite frågor som kommentarer så tänkte jag skulle svara på dom här :-)

"åh så kul och följa dig och bebben! Ligger bs högt nu under graven? är de svårt att få ner de? va ligger de oftast på? kram!"
Svar: Va kul att du tycker det är kul ;-), hehe.. Just nu ligger det väldigt högt typ, det är svårt att få ner. Jag kan ta upp till 34 enheter insulin till maten för att sedan ändå hamna på 10 i bs. Men oftast brukar 34 enheter räcka :-P haha.. innan tog jag ca 10 enheter insulin till maten. Jag ligger just nu oftast mellan 2-10 :-P egentligen ska man nog helst ligga mellan 4-6 ungefär men det är ju skitsvårt! Särkilt när extra hunger eller sug sätter i.

"Vad spännande det måste vara nu!! Har du några namnförslag på X än då? Några favoritnamn? Man kanske tänker att min bebis ska heta "Kalle" men så ser det ut som en Gösta istället,haha.. "
Svar: Jaaa det är verkligen jättespännande nu! Att få se vem det är som legat där inne så länge och växt. Jag har en massa namnförslag faktist! haha.. Det kommer nya namn hela tiden. Det svåra är mer att hitta ett namn som alla involverade kommer överrens om! (Dom involverade är jag och Emil som jag tänker mest på, haha). Som tjejnamn ligger just nu högst på min lista, Emilia, Elvira, Miranda och Melinda och högst på listan för killnamn är nog Isak, Lucas, William och Elias.
Vi får se vad det är för liten krabat som tittar ut. Det kan nog säkert va så att man direkt ser vad den ska heta ;-) eller ser att den absolut inte ska heta något av detta, hehe.

Idag har jag fått gjort lite pluggande faktist! hehe.. Eller jag har gjort allt som jag kan och förstår hur jag ska göra. Sen ska jag be pappa om hjälp ikväll med projekt och företagande och nästa vecka ska jag försöka ta mig till skolan för att hämta historieböckerna och börja pilla med det :-).
Psyologin hade jag kanske kunnat göra idag men jag väntar och ser vad Thomas svarar min mamma på mailen. Önskar att vissa lärare kunde vara lika flexibla som vissa andra har varit. För vissa är det jätteviktigt att jag gör ALLT som alla andra gör(vilket jag inte kan nu när jag är hemma och gå till skolan igen är helt uteslutet!!!!!! Måste satsa på X och på vår/min hälsa nu!) och vissa har gett mig mindre saker att göra men som är de saker som är viktiga och "stora". Men som det är just nu så verkar det som att alla lärare nu på vårterminen tycker att jag ska göra ALLT som alla andra ska göra. En har till och med bett mig att komma tillbaka till skolan v.8 som är den vecka som X förmodligen redan är ute! Knepigt! Hur ska man göra?

Nee nu ska jag hitta på något vettigt tänkte jag.. Som om jag inte gjort vettiga saker hela dagen idag redan? haha
Känner mig stolt över allt jag fått gjort idag faktist!

Men men
Ha det gott
Kram från
Ansa och X

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

Heej gumman:) Miranda och Melinda var ju jättecoola namn, där föll min röst! sedan på killsidan tycker jag William var finast:) Hoppas du får en helmysig helg! KRam Linda. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-29 @ 23:09:48
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/
Banan inskickad av: Linda

Och glömde ju säga att ett namn som kommit upp på min tio i topp lista är Molly, tycker det är hur fint som helst! Kram:). Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-29 @ 23:13:21
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/
Banan inskickad av: Mormor

Hej hej! JAA härligt med fredag!! Är inte så flitig bloggläsare men idag fick jag lust att hälsa på!!

Fy sjutton vad spännande det ska bli på onsdag. Nu gäller det att kolla in hur vi gör med bilbarnstol och så också.

Kram från blivande lilla mormor. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-30 @ 11:32:10

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0