27 Januari - 09, V35+5

Halloj!

Igår fick vi veta att det var den 4e februari som det bestämms när lilla X ska komma ut!
Det är då vi ska till halmstad och kolla lite :-)

Kuuul och spännande!

Satt och försökte göra min datakunskapsläxa nu men sen fattade jag inte ett skit. haha så det sket sig.
Jag kommer inte orka bry mig om att gå till ungmamma gruppen idag heller. Det är en av dom sakerna som är roliga men kändes för jobbigt när jag ska jobba med skolarbete idag och sen måste jag springa ner till pappas jobb för att isåfall hämta bilen för att ha en chans att hinna och så måste hundarna gås ut med och jag måste duschas och sen så kommer ju min älsk idag <3

Uscha.
Det är ingen bra dag idag känner jag.. Men men..
Det blir säkert bättre sen! :-D

Ha det gött
//Ansa och X

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: en diabetesmamma från Eskilstuna

Du har fått mig att googla efter dig..

sitter på jobbet och var bara tvungena att få

läsa om er...

Håller tummarna för din lycka...

. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-27 @ 17:48:11

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0