25/1-09, v35+3

Hej hopp!

Sitter hemma hos Fredrik nu! Min gamling bli 21 idag ;-)

Vi var på universeum och hade jättemys :-D..

Grattis på mitt hjärta <3


Är så sjukt trött nu så det är inte sant! Och idag hade jag min första verkligen jättesug efter något speciellt!
Jag var bara tvungen att ha gelehallon.. Men som tur va var alla affärer stängda xD haha.. Men det va fruktansvärt! Precis som om man inte skulle kunna leva utan det..

haha..

Men X ligger lugnt och stilla i magen och imorgon är det dags för barnmorsketräff och föräldraträff..
Kul eller nåt..

Aja nu orkar jag inte skriva mer men det har vart en lyckad helg och jag har fått MASSOR med fina barnkläder :-D

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0