21 Januari-09, v.34+6

Hejsan!

Imorgon är det redan 35 hela veckor som gått!
Mindre än 5 veckor kvar alltså.. Läskigt.

Jag fick lite mer utmärkelser men jag orkar inte lägga ut bilden och allt igen men fick den av två jättebra tjejer som har jättefina bloggar

Camilla och Linda

Idag har jag ju varit hos frisören :D
Ska se om jag vågar ta en bild nu och lägga ut men jag är inte sminkad så får se med det.. hahah
Sen har jag bara vart ute med hundarna lite och läst hela dagen och detta har gjort mig slutkörd!
Sover så sjukt dåligt plus allt som har med graviditeten att göra. Ett svängande blodsocker gör en inte pigg!
Men snart ska iaf jag och mamma iväg och kolla på lite bebis saker :D KUUUUL!! haha

Förde över en tusenlapp ifall jag känner att jag verkligen vill köpa något.. Vet inte varför men känns som om jag verkligen vill ha en napp hemma.. Det kanske egentligen är det sista man behöver.. haha.. MEn har en känsla av att jag kommer köpa en napp och kanske en nappflaska idag för att jag så förbaskat gärna vill ha det och inte för att det behövs! hahah

Jaja,
Men nu ringde mamma och säger att hon kom :-D
Ni får nog vänta tills imorgon med att se en bild ;)
Hold on, be strong!

Kraam!!!
//Ansa och X

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0