2 Januari - 09, v.32+1

Hej hopp allihop!

Det har vart en seg dag idag.. Tänkte plugga men så blev det inte riktigt som vanligt. Gjorde lite iaf.
X har varit väldigt still och snäll :-)
Fredrik kom hit från jobbet vid 14 eller nåt sånt och sen va vi ute och försökte få tag på recept och hämta ut lite stickor till blodsockermätaren ändå till klockan 17 haha..
Blev en massa velande.

Så det har inte hunnit med så mycket idag tyvärr men snart ska jag och Fredrik kolla på film och kanske åka och köpa lite frukt att göra fruktsallad av :-D..

MYYYYSSS!!!

Funderade imorse på om jag egentligen kommer bli sån bra mamma, haha. Orkade inte gå upp fören klockan 11 och då orkade jag inte göra frukost, haha.
Usch sånt lateri får man inte hålla på med när X är ute! 7 veckor och 6 dagar kvar nu!
Exiting.

Och första föräldraträffen med syster på måndag :-D spännande det med.

Jaja..
Nu ska jag kolla när Fredrik spelar en sista låt på guitar hero och sen ska vi ut och shoppa frukt :P

Have it nice
Kraam från


Ansa och X

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0