19 Januari 09, v34+4

Hej hopp!!

Idag har jag vart hos doktorn och kollat tillväxten på lilla X.
H*n ligger nu 30% över kurvan och har tagit ett jätteskutt!
Dom kommer inte vänta till den 25e Februari med att låta den komma ut utan dom kommer sätta igång det tidigare.. Kul men ändå tråkigt. Att det ska bli så?

Vill ha bra blodsocker igen!!!!!!
Idag har jag mest haft höga värden och några låga. Men det gäller ändå att hålla skenet uppe och inte klaga för mycket. Jag klagar för mycket även om jag vissa gånger håller inne det jag känner.

Uscha!

Jaja men så nu är det iaf så att jag blir mamma någon gång mellan 5-25e februari :-D.. Haha.
Hoppas på ett tidigare datum för att jag vill ha ut den men ett senare datum för att man vill ju att ens bebis ska må bra!
Men shit liksom! INTE LÅNGT KVAR NU!
Sen har jag min lilla plutt <3

Fredrik är inte här idag.. Tråkigt :-(
Men men han kommer ju imorgon :-D Han var med när vi kollade ultraljud och jag gjorde massa andra konstiga tester idag :P.. Haha dom kollade hjärtljud och om jag hade sammandragningar med typ. Den ska jag göra nästa måndag med. Det var faktist rätt kul att kolla på..

Kul att Emelie var här med :D

Nu är det iaf bestämt att jag ska föda i Halmstad och det blir säkert jättebra :-D
Får hoppas dom är trevliga och snälla där nere ;-)...

Sist och till den minsta(fast tjocka)
X
KOM UT!!!
Det är tungt att bära på dig! Du väger ju redan över 3 kilo!
En klump är du! Min klump.. En kärleksklump!
Jag vet två klumpar som består endast av kärlek.
Det är X och Fredrik <3
Ni är bästast...

Kraaaaaam!

Bilder på mig och X


Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0