18 Januari 09, v34+3 SÖNDAG

Söndag igen då! haha.

Söndagar är bra sega... Det har även denna varit.
Tiden går segt som  bara den och det finns ingenting att göra typ.

Vad har vi då gjort idag?
Vi har ätit frukost och kollat film, sen har vi tagit hand om kläderna som vi tvättade igår som inte kunde torkas i torktummlaren eftersom den är sönder IGEN! Vi har också spelat lite på blip.se mot varandra.. Ansa is the WINNER!! haha de flesta gångerna iaf ;-)..
Sen har vi lagat lite mat typ och ätit och nu sitter vi här igen. Fredrik spelar lite guitar hero och jag skriver på min kära blogg. Sen ska vi ta en promenad och sen ska vi bada.

Fredrik ska sova hemma på måndag :-( USCHA! haha..
Är så van vid att ha honom här nu... Helt sjukt.

X har varit väldigt still på senaste tiden och blodsockret har blivit lite bättre tror jag iaf. igår hade jag bara 2 höga värden men ett av dom var på 14. Inte bra.

Läkarbesök imorgon. Emelie och Fredrik ska följa med :-D.. Så imorgon får jag domen att X är en riktig tjockis :-D
Haha vackraste bebisen ändå ;-)..

Så gött att inte ha skola nu iaf. Men ska ju dit klockan 10 imorgon och skriva ett prov men annars äre lugnt ;-).
.
Nu vet jag inte mer vad jag ska skriva..
Om det är något du undrar så fråga :-D

KRAAAAM
Ansa och X

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0