16 Januari-09, 34+1

Heeej!!

Idag har jag vart ledig från skolan. GÖTT!!
Började med att gå till frisören och beställa tid så nu på Onsdag så ryker mitt hår :-O inte allt men lite iaf. Tänke också färga det lite mörkare. Så man ser mer mammig ut B-) hhahah nää skojja.. Inte så man ser mammig ut men det kommer jag väl göra? Men kände för det iaf.
Sen var jag nere på ett annat ställe och färgade ögonfransarna och ögonbrynen. Varför det vet jag inte men det va kul och testa (mamma betalade) haha.. Bra att ha mammor ibland. Eller asså jag hade faktist ett presentkort på där jag färgade fransarna och så men frisören ska mamma betala iaf :-P.. Och presentkortet kommer från mamma.

Hon är rätt bra ibland min mamma ;-).. (När hon inte bråkar med mig då! *HOST*jag bråkar med henne*HOST*)

Senare idag ska vi gå på Mary Poppins, kuuuuul.
Det blir Fredrik, Jag, Mamma, Pappa, Emelie och Farmor. OCH idag är det fredag vilket innebär att om några timmar är det helg och jag får spendera två hela dagar tillsammans med min älskling ;-)..

Och eftersom vi har kört en positiv bana idag tycker jag att vi fortsätter med det. Coop ringde igår och undrade om jag ville jobba för en gång skull :-D Wiiiieee!!! Tjäna, tjäna, tjäna lite pengar! Med betoning på lite 285 eller nåt men ändå :P Alltid något att lägga undan i sparkassan.. Kanske kan bli ett par byxor till X?
Kanske mår jag så bra för att jag inte behöver gå till skolan?

Men nu till något mindre roligt. Hade förvärkar som fan inatt! Låg säkert två timmar och våndades. Skitont gjorde det. Började nästan tro att det var något på gång men sen somnade jag och idag har det bara gjort ont en gång så får hoppas att det inte var något men ska säga det till doktorn på måndag iaf. Undrar varför?

Ska snart hoppa in i duschen men ska bjuda på lite bilder på mig själv som jag tog nu. Tänkte man skulle se mina fransar och så men det syntes inte så mycket men ni kan få njuta av att titta på mig ändå! haha..
P.s Jag är på bra humör idag! D.s



HAHA..

Snygg, jag vet.. Eller inte men ändå..

Alltid kul med lite bilder :-D

Neee nu ska jag nog studsa in i duschen!

Ha det så gott..
Kraaaam!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0