15 Januari 09 - v.34+0

Hojjj!!

En ny vecka är här! VECKA 34 weeehooo! haha..
bara 6 veckor kvar
6 veckor av smärta och jobb! haha.. Och massa andra fantastiska saker!
Förmodligen sista dagen jag är i skolan ändå! Det är gött som fan.. Sitter på datorkunskap nu eller jaa den har slutat och jag är klar. GÖTT GÖTT.. Men ska hit på måndag och göra lite engelska bara men annars är det slut. SÅ SKÖNT..

Jag är TÖRSTIG... Hög kanske? Ska kolla det sen men förmodligen är jag det som vanligt även om jag nu tar 29 Enheter till maten.. Läskigt ^_^

Borde man inte bli resisten mot insulin om man tar så mycket?

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
Nu ska jag gå :-D

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Fia

Jag blir lite full i skratt varje gång jag hör en diabetiker säga att man är hög eller skriver det:p Tänk folk som inte vet att man har diab & man säger: fan vad jag känner mig hög,haha. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-16 @ 09:36:21
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se
Banan inskickad av: catta

de blir lätt så i slutet av gravven, man tar så mycket insulin, men ha koll när de är på väg neråt att du får sänka mycket. då är de dax...



ja födde mina tjejer i v 35. så man vet aldrig ju!!!



tog tror de var typ tre gng dubbelt mot normalrt..



ha även sten koll efter fl. då behöver du ej ta ngt typ. samt akta dig när du ammar... så lågt o snabbt man sjunker!!! ryskigt illa säger ja bara



pöös catta. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-16 @ 22:37:48
URL: http://pluttsan.bloggagratis.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0