1 Januari -09, V.32+0

Hoj hoj på er!

Nu är det 2009 :-D och bara 8 veckor till min lilla prins eller prinsessa föds <3 ;-)
Otroligt så fort tiden går verkligen! Kommer ihåg när det var år 2000 och man tänkte "WOW om 10 år är jag 20 och det är år 2010, va konstigt det låter btw" och nu är det liksom bara ett år kvar till 2010. haha..

Aja. Jag hoppas att alla hade ett kul nyår igår! Jag hade det jättemysigt med Fredrik och vi sprang runt och tände på massa "småbomber" och spelade lite guitar hero och bara MÖS! Underbar nyår!.

Hoppas dessa 8 veckor kommer gå fort! Hehe.. Vill ha min lille ängel här nu och börjar bli trött på att bära omkring på massa extra kilo! Haha.

Idag har vi mest bara vaknat och åkt till farmor och vart där en stund. Kul att träffa Björn och Emelie och så! Sen har vi hämtat våra grejer hos fredrik och åkt hit. Lite läxa har blivit gjort. Sen har det vart mycket pysslande med Guitar Hero ;) haha det är ett beroende framkallande spel verkligen!

Tror vi ska kolla film nu och sen sova. Fredrik måste jobba imorgon ändå :-( men bara en liten stund som tur är.

X har inte rört sig jättemycket idag men ändå lite. Vi har snackat lite om förlossning och så idag och på måndag blir det till att gå på föräldraträffar eller vad det heter. Känns lite läskigt men ändå kul.
Känns bra att ha min lilla Fredrik som stöttar med allt :-D.

Känner mig trött som fan och vet inte vad jag ska skriva om mer men det kommer mer någon annan dag

Kraaaaaaaaaaaaaaaaaam!!!
Från
AnnaLisa och X

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

Vad mycket du har skrivit! :D

Jag gillar Leon och Theo! Det är jättesött.

Jag brände också tummen på nyår! Haha. Härmis!

Ska bli kul att gå på föräldraträff med dig! :D

Idag är jag sjuk, halsont. :/ Skulle jobbat egentligen, men vi får väl se om jag frisknat till imorgon.

Kram. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-02 @ 16:50:51
URL: http://www.foxinabox.se
Banan inskickad av: Din pärla

Det är klart jag stöttar min ängel =)<3. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-02 @ 21:23:15
Banan inskickad av: Anonym

Det är klart att jag stöttar min ängel =)<3. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-01-02 @ 21:24:15

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0