Fredagen den 13 februari 09, Leo 1 vecka gammal...

Hejsan!
Som ni kanske förstår har jag inte mycket tid till att skriva just nu men Ska försöka skriva lite när jag har tid :)

Har lagt ut bilder på min bilddagbok --> http://LingonLime.bilddagboken.se och gästlösen dit är fulthjärta
Händer mycket här och nu måste jag ha lite tid med min Fredrik som inte får mycket uppmärksamhet längre när det mesta handlar om Leo.. Hehe..

Men ska ge er lite bilder här :-)

Leo är för övrig förmodligen världens snällaste bebis.. Gråter nästan aldrig och vaknar bara 2 ggr om natten vid klockan 00-01 ungefär och vid 5-6 tiden.. Världsbäst <3
Det enda problemet jag haft är med Amning.. Det gör fruktansvärt ont! Och inte har det läkt där nere än heller :P haha.. Men får ge det mer än en vecka antar jag ;-)

Här kommer bilderna och sen säger jag, Fredrik och Leo Godnatt!!


Andra dagen i hans liv <3

Jag och Leo på söndag kväll.. Leo 2 dagar gammal :-)

Hihi <3

Leo och mormor på måndag kväll.. Leo nästan 3 dygn <3

Åka hem måndag kväll <3

Ute på promenad :-D
Idag 1 vecka gammal <3 min plutt.. Nästan så man önskar att du alltid kommer vara så här liten <3

Pluttisar <3 Ni är sötast och nu ska jag ägna mig åt er resten av kvällen och dagen imorgon!!!!!!!!!!!!!!!

Godnatt på er andra och som sagt så finns mer bilder på min bilddagbok..

KRAM!
Från
Leo, Ansa och Fredrik....

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Anonym

Var tvungen att gå in och se om du lagt in några bilder på underverket och det hade du:-) Supersöt liten krabat och jättekul att det går så bra. Amningen gör ont ett tag men det blir bättre med tiden + att man vänjer sig. Gjorde skitont ett tag även om jag nu ammade mitt tredje barn...

Ha det så gott och njut:-) Kram Jennie. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-02-13 @ 22:13:28
Banan inskickad av: Camillla

Va söt han är! Grattis grattis!



kram!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-02-14 @ 00:27:43
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/
Banan inskickad av: Linda

Glad alla hjärtans dag!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-02-14 @ 23:25:08
Banan inskickad av: Hanna

Så vacker han är :) Stort grattis Annalisa!!!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-02-16 @ 19:04:50

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0