5 Februari-09, v37+0

TRÖTT är jag!
haha..

Blev lite lite sova inatt. men men..
Ska ut med hundarna strax och sen ska jag till sjukhuset. Så något plugg blire inte idag.
Kanske nästa vecka :-) eller på Fredag typ..

Fredrik kommer lite tidigare än vanligt hem idag :-D Göttans!

X vägrar fortfarande att komma ut och ligger säkert skitgott där inne och retar mig :-D haha. Världens bästa retsticka innan den ens kommer ut.... xD

Nää nu ska jag ut med mina hundar och sen ta en dusch om jag hinner :-)

Kräm på er!
//Ansa och X

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Fia

Shit vad nära det är nu! Är du inte super nervös?

Kram . Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-02-05 @ 22:08:59
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0