4 februari-09, V36+6

Hej hopp!!

Inte kommer det någon bebis idag heller ;-)
haha..

Suttit hemma och pluggat massa historia idag och gått en långpromenad på typ 1 och ½ timme eller något.. Sen har jag vart med mamma och kollat på lite hus och köpt torktumlare och tvättmaskin.. Den himla förhandlingen om de olika priserna och skit tog över en och en halv timme :-O
haha..
Men fått mycket skoljobb gjort idag :-D

Har en grej kvar i historia, en stor grej dock och en i psykologi(liten) och en grej i pedagogisk ledarskap som ska va gjort innan vecka 8 men sen är jag klar för en tid frammåt :-D Det är rätt gött. eller jag är klar fram till vecka 8 haha.. Usch va skolan är seg! Fast det kändes som det gick bra idag..

Har haft lite sånna där småverkar idag också men inte fan blire det några riktiga skitvärkar! Varför kommer dom inte? haha.. Vill ha födandet förbi nu.. Känns jävligt läskigt..
Fattade inte hur rädd jag var för det fören dom sa att det skulle hända i söndags!
Shit asså!
Läskigt men det måste ju göras hehe..

Nu snart kommer Fredrik hit och det ska bli mysigt att krama om honom hela kvällen! kommer inte släppa honom en enda sekund för jag är så sjukt kramsugen nu att jag håller på att dö! haha.. För alla er som ville veta det ;-)..

Nedrans typiskt att det ska börja snöa så mycket med :-P.. Tänk om vi måste iväg i ilfart till halmstad och så ska det va massa halka och snö? haha.. Kuuuul :-D

Jag vet inte varför men för första gången sen i måndags känner jag mig på riktigt bra humör nu :-D Kanske för att min sötnos kommer och för att historian är gjord? Det mesta är gjort iaf.. Fick G+ på det jag skrev och G+ var högsta betyg B-) Kanske det kommer gå bra även om Carina är läraren?
Eller kanske fick alla G+ på denna uppgiften? Historia är ganska kul iaf har jag märkt när jag läste igenom papprerna jag fått.. Nu kommer linda hata mig men det var faktist intressant! haha.

Nu ska jag förbereda mig för att åka och hämta min älskling!!

Puss och kram på er alla från en Ansa som är på lite gott humör ändå :-D

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Camilla

Ska bli så spännande när bebisen kommer. De kommer gå bra! =). Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-02-04 @ 20:58:39
URL: http://camilladiabetes.blogg.se/
Banan inskickad av: Linda

Meh du får ju ringa mig när du skall ut på långpromenad i en och en halv timme det vill ju jag också göra med dig hahahah KRAM. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-02-04 @ 23:06:21
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0