26 feb-09, Leo 2 veckor och 6 dagar

Heej!! :D

Imorgon blir Leo hela 3 veckor ;-)
Hans mamma är fruktansvärt trött!! haha..
Det kommer nog inte mycket mjölk från mig.. Inatt låg han och Ammade i 1,5 timma innan han va nöjd och då var han inte nöjd heller för han vaknade 2 timmar senare och ville ha mer mat :P haha.. så har inte sovit mycket inatt..

Ger honom lite tillägg ibland med som nu för jag orkade inte amma.. Inte så kul att göra det en gång i timmen eller varannan timme när det gör ont :-/

Bilder är efterfrågaden men jag tar inte mycket bilder tyvärr och dessutom har jag inte tid eller orkar inte ladda in dom :P men ska ta mer bilder jag lovar!! Någon dag när jag orkar xD

Farmor var här idag och hade med sig fina kläder till Leo :D..
Annars har jag bara myst med Leo och vart ute med hundarna och städat och plockat och gjort mat och och och och :P haha..
Fullt upp även om det inte känns som om man får något gjort men allt tar hundra år extra när man har Leo att ta hand om med.. Men det är värt det.. För han är världens mysigaste och finaste bebis!! :D.. Även om han har börjat bli gnälligare nu :P.

Nu ska vi snart sova...
Nattinatti!!


Lämnade Bananer
Banan inskickad av: sanna

Vår lillkille ska också heta LEo :). Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-02-28 @ 17:54:55
URL: http://sannahyden.blogspot.com/
Banan inskickad av: frida

testa att ge ersättning på kvällen =).. hjälpte mig mkt =).

. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-02-28 @ 23:23:55
URL: http://[email protected]
Banan inskickad av: Fia

Låter jobbigt med ammningen,går ditt bs fort ner när du ammar? Vad fint du har gjort om i din blogg! Kram. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-03-01 @ 09:37:59
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0