16 feb-09, Leo 1 vecka och 3 dagar

Heej!!

Tack för alla fina kommentarer :-)

Just nu sitter jag här med Leo i knät och ska snart till doktorn.. Kan ha kommit in någon bakterie i mina brst och det kanske är därför det gör så ont sa dom :-P
Har försökt mata leo med sked när det gjort så ont att det helt enkelt inte funkar att amma men då känner jag mig så elak och känner att hellre att jag sitter där och får ha skitont en timme än att han ska svälja massa luft och få ont i magen..
Sen ska jag till skolan en sväng och få  hjälp av linda som ska hämta och lämna lite böcker för mig.. :-) och sen kommer Emil hit.
 Mycket står på agensan idag :-) hehe..
Men det är svårt att hinna med å blogga.. Men det kommer nog :)

hade en liten 10 minutare över nu ;-)

Men nu ska vi ta på oss och göra oss iordning för doktorn..
Ha det toppen!!!
Kraaaam

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

Hej gumman:) Hoppas allt känns bättre med amningen, klart jag hjälper dig med att hämta histoia böcer eller Leo passning:) Ha det bäst Kram Linda. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-02-16 @ 11:48:51
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/
Banan inskickad av: irene

Jag hade också sår i bröstet när jag ammade..

Jag köpte en amningsnapp i apoteket och det fungerade perfekt .. jag slapp få ont och barnet fick mjölken. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-02-17 @ 09:15:33
Banan inskickad av: Cindia Escalante Mattsson

Hej AnnaLisa!

Grattis! Vad fin han är! Han är såååååååååå söt!

Många, många kramar!

Cindia. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-02-17 @ 10:37:35
Banan inskickad av: Fia

Hej! Hur har det gått med dina doser nu efter att Leo kommit? Har du fått minska insulinet nu?

Kram på er!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-02-17 @ 18:26:27
URL: http://diabetesfia.bloggagratis.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0