31 augusti-09, Hungrig.

Hej hopp!

Idag händer inte mycket, leo sover massor.
Undra på vilket sätt han är sjuk?! Han har ingen feber men är trött hela tiden.
Inte alltid sovtrött dock. Bara gnällig för att han är trött och så vill han inte sova.
Han sover liksom 2 timmar vaje dag nu vid 14 tiden. Känns knäppt och läskigt.
Eller är det så det ska vara?
Får man feber om man har svininfluensan?

En orolig mamma är vad jag är.

Denna veckan blev det lite jobbigare för mig med skolan. Vi skulle fixa något med RSS som jag inte fattade men det löser sig nog. Och mina böcker har kommit med :) Ska hämta dem. Sen, alltid sen. Någon annan dag helst men inte just nu.

Ang. rubriken, hungrig. Det finns ingen mat här hemma. Någon som känner för att komma och donera lite till mig?!?!
Haha.

Kram!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Freddy

Han sover mycket den lille pågen. :D Men det är bra, bebisar behöver mycket sömn har jag hört! Var maten god idag som du åt? :D PUSS!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-09-01 @ 01:21:14
Banan inskickad av: Erica - 17år & Mamma till Neo <3

Dom skriver att jag är sjuk, förstör simons liv..

behöver jag skriva mer?

ibland är det värt att inte lyssna på dom, för mina föräldrar tycker en helt annat sak!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-09-01 @ 15:02:55
URL: http://ericaslife.blogg.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0