3 augusti-09, Leo sover.

Hej hej!

Nu när jag skriver detta är klockan 11:11 (H)
Leo har varit rätt snäll idag på morgonen :D. Vaknade vid 6 och ville ha mat men somnade sen om till 8:30 och var vaken till 9:30 sen somnade han om till klockan 10 och nu har han precis somnat en skvätt igen.. Han har varit rätt så glad och nöjd nu så han har fått en glad och nöjd mamma ;)

Jag själv har hamnat i någon dålig spiral, missnöje och bajs!
Behöver glada och pigga, pratsamma och uppiggande människor omkring mig nu :P
Är du en av dom? Hör av dig! hahah nää men aa typ :P
Shit va snurrigt det här  blev..
Imorgon är det iaf liseberg som gäller :D ska dit med andra unga mammor som man följt på bilddagboken! Kuul.
Ska in och kolla vilken tid det var sen :)
Får se om Freddy hänger med men det är ju lite svårt med pengar :S.. Att dom inte kan växa på trän?
Får hoppas mina pengar från f-kassan kommer snart. 

Nu ska en svettig och smutsig mamma hoppa in i duschen innan sonen vaknar :D

KRAM!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0