21 augusti-09, I kungsbacka.

Hejhopp banan!

Just nu sitter jag hemma efter en ganska full dag :) fast ändå lugn men det känns som om den vart full :@
Freddy hälsar, euumm?!?!?
Sötungen sitter bredvid mig och gluttar över min axel..
Då kan man ju inte skriva ifred?
:P haha
Freddy är sötungen.
Aja, vi kollar tv nu men under dagen  har vi promenerat, spelat spel, handlat, vart på apoteket, jag har tränat och så har vi duschat och nu sitter vi här.
Leo är hos sin mormor och myser :D
Jag är tröttare än tröttast så det ska bli gott med lite sovmorgon imorgon. 
Freddy är också trött tydligen men han får iaf sova på morgnarna! Någorlunda iaf xD

Leo håller på att lära sig krypa nu. Han kan stå på alla fyra rätt länge men han har inte fattat hur man tar sig framåt än :P haha.
Jag lagade pannkakor imorse också förresten :D
Fick ett litet ryck! haha.

Då satt leo snällt vid bordet och lekte med sina leksaker.. Känns som om han börjar bli mer och mer nöjd med livet och kan leka lite mer för sig själv ibland. Men ibland då och då så grinar han rätt mycket. 

Men det är väl så bebisar är :P haha

JAG ÄR VRÅLHUNGRIG!
Får hoppas maten är klar snart men det är den nog..
Så ska dra nu!

KRAM!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0