9 April-09, Leo 2 månader och 1 vecka

Hejsan!!
Fick bara en bra kommentar på förra inlägget tycker jag xD haha..
" Hej tjejen!
Trång magmun, jag hade nått med min magmun när jag var lite spydde mer eller mindre varje dag tills jag 7 men saker har ju ändrats. Det är en sak jag undrat över läääänge... Kan man ha kvar pumpen när man är gravid eller blir huden för spänd? Jag tycker du är så duktig som kämpar med en baby hemma plus allt skolarbete, jag var sååå trött sista halvåret när jag gick på gymnasiet. STARKT jobbat!!!
Kram på dig"

Jag hade kvar min pump under hela graviditeten men samtidigt så har jag lite extra fett att sätta pumpen i :)...  men annars kan man ju sätta pumpen i benet eller i rumpan med! =).. Jaa skolan är väldigt jobbig och tråkig och det är så mycket som ska göras!!! Men man får klara det =)

Idag åkte alla mina klasskompisar till Valencia :D.. FUSK!! haha.. Men jag ska ha masssa mys med leo här hemma i solen :).. Ångrar inte mitt beslut ett ögonblick!!!

Mamma sitter nu och masserar Leo i ansiktet och det verkar han gilla :P haha..
Men har trååååååååååååk.. Ska snart stänga av datorn och mysa med min sötunge!! :D

Ha det gott!!
KRÄM!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0