3 April-09, Leo 8 veckor

Hejsan!!

Inte skrivit något på länge för Leo har varit inne på sjukhus och blivit opererad!! Han hade en för trång magmun :-/. Vi kom in i torsdags och han opererades på fredagen sen var vi hemma igen på Söndagen så det var inte så farligt länge vi behövde vara på sjukhuset. Men nu mår han bättre :-D idag har han lett mot mig jättemycket!
GULLUNGEN HAR VÄRLDENS VACKRASTE LEENDE!!!

nu ligger han bredvid mig och korvar sig :D

Snart ska jag iväg till skolan och göra prov, det kommer gå åt helvete!!
Igår gjorde jag också prov i historia men det gick bra tror jag =) Borde sätta mig nu och plugga på provet jag ska göra idag kanske men det orkar jag inte!! Sovit dåligt och igår Fanns det inte riktigt ork till att plugga in sådant som jag ändå inte förstår,, Varför skriver dom skolböckerna så krångligt så man inte ens förstår dom ibland?? Jag antar att "det är så på universitetsnivå" som Carina skulle säga!!

Nu tror jag leo har somnat :D..
Pappa är ivag och handlar lite mat som vi ska äta under helgen och jag sitter på vipdips nya bärbara datorn :D Den är skitsnygg ;D En vinröd Lg e300.. NICE!! Men får hoppas pappa kommer hem i tid så jag hinner till skolan :P haha.

Ska nog ner och häma historia boken nu ändå och plugga lite faktist.. känns inte som om jag gör annat än att plugga och ta hand om leo nästan.. TA MED MIG UT!! haha..

Neppsi nu ska jag plugga ändå!
KRAM!!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

I get the feeling. Ska inte vi ta en svängom nån dag då? Jag har typ fullt upp hela jävla tiden.. Men nån dag måste man ju kunna göra nåt. Kramis!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-04-05 @ 20:53:49
URL: http://www.foxinabox.se
Banan inskickad av: Linda

Hej gumman:) på mitt blogginlägg "utbildningar" kan du läsa om vad jag kommer att/funderar att söka, vart hittade du den utbildningen du sökte? Jag behöver en massa tips. Har märkt att det finns 100000 utbildningar att välja på..KRAM. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-04-06 @ 00:47:44
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0