25 April-09, Leo 11 veckor och en dag

Heeeejsan!!

Idag kom jag på att jag hade missat min arbetsintervjuv :P haha.. Not good!

Jaja..
Dagen började med att jag satt ett tag på balkongen och läste en bok, kom en sida ungefär :P Köpte den för 10 kronor igår.. 
Sen kom mamma och pappa hem från deras promenad då dom hade tagit med sig leo.. då blev det till att mata lillgubben =) sen mata sig själv och sen gick jag och pappa ut på en långpromenad och jag köpte min studentklänning och en slags kofta och 2 par vita leggings.. Leo har vart lika almänt gullig som vanligt oc lett mycket idag med men varit ganska gnällig ibland.. =/ och sen vart det en liten promenad till ica till och handla lite. =) 

Men nu får jag dra.. Leo vill ha sin mamma..

pöss

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0