18 April-09, Leo 2,5 månader

För mig i huvudet är det fortfarande den 17 April men klockan är faktiskt 00:30...
Idag (Fredag) har det inte hänt jättemycket. Leo ler bara mer och mer. Och han är med mer och mer. :D Han är så himla go och underbar!
Jag började dagen med att åka till skansen(församlingshemmet) och hämtade nyckel dit inför dopet för att sen baka knäck och chokladkakor. Sen skrev vi inköpslista och åkte till affären och handlade.. haha tror vi var där i 2,5 timma. Var mycket som skulle handlas!!
Sen när vi kom hem plockade vi upp alla varor och ställde iordning en påse med mat som ska med och lämnas på församlingshemmet imorgon.. Sen har jag bakat mer :D
havreflarn, havrekakor och syltkakor.. Kanske någon mer sorts kaka.. Mycket bakande har det vart iaf.. Sen tog dagen slut och jag satte mig här vid datorn.
Pappa ville låna Leo och dom båda somnade i soffan men jag har en sån där dag då jag bara inte vill gå och lägga mig.. Är trött men vill inte gå till sängen och sova.
Knepigt.

Inte finns det något att göra här heller.


Har småkollat lite på filmen "the beach". Det är nog en av de sämre filmer jag sett faktist..
Konstig och tråkig.. Någon som håller med eller håller emot?

Jag har börjat fundera mycket på att människor faktist inte pratar så mycket med varandra nu för tiden. Inte i min familh iaf. Vi har det ju väldigt trevligt när vi väl umgås och pratar men det känns som om det är så mycket annat hela tiden.. Man ska städa och ta hand om Leo och handla och laga mat , plugga och massa saker men när det väl finns lite tid över vill man sitta vid datorn eller tv:n och bara dega för man är så trött.. Sen ska man ju hinna med att röra på sig,motionera, springa och allt med. Motionera leo och ta ut honom på promenad. Kolla så att han inte är röd i stjärten, låta honom träna nacken, låta honom ligga naken, ge honom D-droppar, torka hans "veck". Det känns som det är så mycket att man aldrig hinner umgås men då frågar man sig varför är datorn och tv:n så viktiga egentligen?
För allvarligt så känns det för mig som om tv:n är jätteviktig ibland! och datorn med!
Kan bli jätteledsen ibland om jag missar unga mödrar och kommer inte scrubs eller unga mödrar en viss dag så blir jag nedstämd. Hur kan tv:n betyda så mycket?

Läskigt!

SKA BLI KUL MED DOP IAF!! haha

På söndag blir det av :D LÄngtar jättemycket efter det. varför vet jag inte men ska bli kul!

Nu ska ni få en bild på min söta far och min söta son som ligger och sover i soffan xD
Har laddat upp nya bilder på min bilddagbok med http://lingonlime.bilddagboken.se
Kraaam!



Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Linda

Hej gummsan:) Vad tror du om att börja träna på studio active tillsamans?? Hade vart görskoj om du hängde på, kommer aldrig klara det själv men med dig skulle det bara bli roligt:). Ha det bäst och lycka till med allt fix och don inför dopet! Kram Lindis. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-04-18 @ 01:51:29
URL: http://attlevameddiabetes.blogg.se/
Banan inskickad av: Emelie

Vad fiiina dom är! :D Jag ska prata skallen av dig imorrn!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2009-04-18 @ 22:32:19
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0