God Jul! :D

Dagen efter jul idag!

haha.. och va händer?
Ungefär exakt ingenting, borde plugga eller börja flytta ner men det orkar jag inte...
Använde min nya kamera igår och försökt ladda in en video och lite bilder, det gick bra.
Och här kommer en liten julhälsning från X ;)

haha h*n låg och sparkade lite innan jag skulle somna igår och jag fick med lite av det :)
Men vid typ 45 sekunder eller något slutande h*n.



Man kunde bli röd av kameran med :D haha.. Och massa andra färger.. :) Kuuuul!



Och mycket julmat senare så blev jag tjock!
Det har ju verkligen börjat synas nu att jag har en liten X där inne! :)
Men nu ska jag hitta på något annat fräsigt som att spela Guitar Hero eller nåt ;) haha..
Eller börja flytta ner till mitt nya rum kanske?

Vi får se så hörs vi när jag orkar skriva igen och har lite nya roliga bilder och sånt :)
Tack syster för denna fina bloggen! :)

Idag är det exakt vecka 31+0
Alltså bara 9 veckor kvar innan X ska titta ut!
Spännande ;)

Kraaaaaaaaaaaaam!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Pärlan

Vilken fräsig blogg ;) ska ta o kolla lite dådå :D Puuussss <3. Och jag gillar bananer massvis! :)

2008-12-25 @ 13:59:26
Banan inskickad av: Emelie

Snajsig video du fått upp! :D

Ser ut som alien vill ut.



Kul att du gillade bloggen! Kramis!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2008-12-25 @ 15:45:27
URL: http://www.foxinabox.se
Banan inskickad av: Linda

Ååå vad spännande att det är så kort tid kvar!!göör niiice blogg:). Och jag gillar bananer massvis! :)

2008-12-26 @ 10:16:31

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0