31 December. v.31+6. GOTT NYTT ÅR ;-)

Hejsan hejsan!

Hoppas att allt är bra med alla för nu snart blir det nytt år ;-) haha..
Jag är hemma hos fredrik nu och vi har lite raketer eller småsaker att skjuta sen men inte mycket saker.

Idag har vi tagit det ganska soft. Vi var och handlade lite frukost imorse och sen har vi spelat lite tv-spel. Sen tog vi en promenad ner till mölndal centrum och gick runt där ett tag. När vi kom hem var det full fart på fredriks mamma som fixade en stor god middag till alla så vi passade på att at årets dusch ;) haha

Sen blev det en jättegod middag och efter det gick vi ut och testade lite småbomer ;) haha
Jag lyckades bränna tummen (tummen upp) Lyckat!!

X har vart hur aktiv som helst dom senaste dagarna och ligger nästan inte still en enda sekund! Roligt men lite småjobbigt och så har jag fått ont i magen typ 3 gånger idag med men det har inte vart så farligt :-)

Är trött nu och känner att jag inte har mycket mer att skriva så ni får nöja er ;)

Kraaaaam och gott nytt år på er alla!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0