30 december, v 31+5

Hejsan hejsan!

Idag har vi fått mycket gjort!
Imorse var vi och handlade lite t-shirtar och så till fredrik på mellandagsrean :D
Tre stycken jättefina blev det :-) Sen har vi vart runt i mölndal och handlat lite fyrverkerier, kört Fredriks bror till ica maxi och sen har vi kollat runt lite mer och lämnat in ett papper på ett ställe så fredrik ska få sina pengar :P haha
sen när vi kom hem så hade en av hundarna skitit på sig :P haha MASSA MYS!
Man ska inte mata våra hundar med korv!
haha..

X har rört sig massor idag :-) men det har gjort ont också :-/ mamma tror att det är förvärkar men varför ska man få det redan nu?
och vad innebär det? Det måste jag kolla upp! Men orkar inte nu får kolla det imorgon eller nåt om jag orkar.

Nu spelar Fredrik lite guitar hero och jag sitter här och skriver. Vi väntar på att det ska bli mat, haha. Sen ska vi nog dra till mölndal och bo över hos Fredrik inatt. Ska ju vara där över nyår med :) Massa mys!
Vi ska ta med oss Wii:t och så. Ska bli kul! Men nu är jag hungrig som en varg!!!!!!! haha

Har inte mycket mer att skriva idag för jag har inte orkat eller hunnit fundera på så mycket idag. Har bara haft en skojj dag!

Ha det gött så hörs vi när vi hörs :D
Kraam!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0