28 december

Hejsan svejsan!

Det har vart några händelserika dagar faktist nu :-)
den 25e började vi att flytta ner mig till nedervåningen och blev helt klara med mitt rum och sen kom fredrik hit och det blev lite avslappnande bad och massage B-) Efter det känner man sig som en prinsessa ;-).
26e fortsatte vi att städa lite och göra iordning mitt gamla rum till spelrum :D så nu står här en blå bäddsoffa, mitt wii, tv:n, Keyboarden och min dator. Min Dvd fick v a kvar så man kan säga att det är ett spel/data/musik/film och tv rum :D hehe.. Emelies gamla rum ska bli gästrum tror jag typ.
Sen efter det var vi hos mormor på annandagslunch och spelade mah-jong eller hur det nu stavas :P haha..
på kvällen blev det film och mys i vårt nya spel/film lalallala rum :D MASSA MYS!!

27e(igår alltså) så tog vi det riktigt soft på dagen och spelade lite och var ute och promenerade med hundarna på dagen. På kvällen var vi hos Linda som fyller 18 idag ;) Grattis! Hoppas allt löste sig med vart det va ni skulle någonstans ;) hehe..
Blev en trevlig kväll när jag och fredrik satt och pratade med dom från klassen väldigt mycket. :-)

Och idag ska vi faktist åka och bowla med mamma och pappa :D Efter det så får vi se vad som händer :-)
Slutligen får ni se lite bilder från veckan ;)


Det här är lite av mitt nya rum ;-)
Man ser inte mycket men är ni nyfikna får ni allt ta er hit och kolla.. Hehe. (klicka för att få större bilder ;))
Jag satt och åt äggost med sylt och alladinchoklad medans jag väntade på fredrik :D MASSA GOTT!!

Jag försökte få en bra bild på mig och fredrik tillsammans men jag var för osminkad och fredrik lite för trött för att det skulle lyckas ;) Men här är vi iaf :D

Penny är snygg!

Sööt :D

Mitt nya rum är mysigt och min fredrik med <3


V31+1 :)

Denna bilden får avsluta dagens blogg.
Nu ska vi snart iväg och bowla och jag ska byta insulin innan vi åker :)

Kraaam på er!
// AnnaLisa

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

hej ansis! Vad fint det blir. Fattade först inte hur sängen stod, men jag tror jag gör det nu. Hoppas allt är bra, får komma hem snart och kolla in tv-rummet. ^^



Krräääm!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2008-12-28 @ 19:01:43
URL: http://www.foxinabox.se
Banan inskickad av: Linda

Hej gumman:) jajjemen det löste sig vi drog till gamleport:) Själv kom man in gratis hahaha...Vad roligt att du hade trevligt på festen=) KRAM PÅ DIG!:D. Och jag gillar bananer massvis! :)

2008-12-29 @ 09:57:03
Banan inskickad av: Emilia

Jag känner igen den där sängen;). Och jag gillar bananer massvis! :)

2008-12-29 @ 18:25:08
Banan inskickad av: Linda

hihihi ååå vad myyys med en bebisäng:). Och jag gillar bananer massvis! :)

2008-12-29 @ 18:41:24

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0