Sömnlös åter igen!

Har fortfarande inte lyckats somna.
Ligger och tänker på glee.
Min ABSOLUTA favorit serie med många kändisar som jag ser upp till och tycker är underbara.
Serien sänder ett så underbart budskap, du är bra som du är, det som gör dig annorlunda gör dig speciell och intressant.
Sen började jag tänka på skådespelaren Ashley Fink.
Jag undrar lite vad alla "skvallerblaskor" säger om henne.
När brittney spears går upp några kilo så skriver dom om henne att hon är fet och fettet skvalpar.
Men hur går det när dom skriver om en tjej som väger mycket och är stolt över det och använder det till sin fördel.
Jag tycker verkligen att hon är någon att se upp till!
Så stark och underbar tjej!
Kram

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0