Sömnbrist på hög nivå.

Hej och hoj!
Här lider vi av sömnbrist.
Känner mig sjuk och inte på topp alls.
Och sover ALDRIG nästan.
Vill bara sova nu.
Men har haft det mysigt idag ändå och Leo är världens goaste unge!
Förstår inte hur jag gjort för att förtjäna en sådan ängel <3
Har jobbat idag och det känns fortfarande bra men tråkigt att inte ha så mycket att göra.
Sen är det inte så hett att arkivera fakturor hela tiden ;).
Men man ska vara glad att man har ett jobb.
Tänkte slänga ut en liten bekännelse här också.
Bara för att retas lite.
Har faktiskt startat en annan blogg som jag ska försöka hålla igång men ska hålla det för mig själv ett tag till tills jag vet hur det går med den för min egen del. För det är verkligen bara för min egen del jag skriver den.
Den kommer handla om min vikt och känslor och tankar kring det.
Känner att jag behöver ha lite mer utlopp för mina sådana tankar via en envägskommunikation som ingen annan får kommentera ett tag.
Känner jag att det funkar kommer jag skriva ut den här.
Kan känna ibland att det låter så konstigt och knäppt när jag skriver. Men jag är ju lite knäpp så det kan ju bero på det ;).
Nej men känner att det låter töntigt när jag läser det om igen.
Så ni får stå ut med mina tönterier bara här ett tag till.
Men ska faktiskt försöka sova nu. försöka duger! haha.
Ska till advokat imorgon kl 9. BLÄÄ!
Kram

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0