Här igen!

Hej hopp!
.
När jag läser mina gamla inlägg ibland så skäms jag! haha.
Tänker på hur negativ jag låter hela tiden.
Får väl påpeka att jag oftast skriver sånt när jag är som mest nere.
När jag känner att livet inte tar hand om mig.
Men faktum är att jag har haft det bra på senaste tiden.
Rätt länge känns det som.
Sömnen funkar sisådär fortfarande men fått sova bra dom senaste dagarna då jag inte haft Leo bredvid mig och börjat sent.
Sitter nu och lyssnar på Michael bolton :)
Han är bra, men man känner sig kärlekskrank när man lyssnar på honom.
Vill ha en kille som kan sjunga för mig nästa gång! haha
Har dessutom suttit och tittat på glee 3 ggr idag nu! haha, samma avsnitt.
Och herregud va chord overstreet är snygg <3.
Kan jag inte få välja att han ska komma hit och sjunga för mig och bli kär i mig och bara vara den perfekta pojkvännen? haha
Nej, men ja, denna kvällen har enbart lett till att jag känner mig suktandes efter kärlek.
Som alla kvällar kanske?
Men konstigt nog på senaste tiden har det känts ovanligt bra att vara ensam.
Det är så skönt när man tänker på allt man kan göra, hur mycket man bara kan vara sig själv utan att behöva bry sig om vad någon annan tycker och tänker och känner.
Känner mig så kluven.
Men man känner väl när man är redo och när det är rätt person som kommer in i livet :).
Är glad att jag har min Leoplutt <3
Skolan är intressant just nu och jobbet är roligt!
Så har inte mycket att klaga på men känner ändå ett litet åskmoln som knuter sig i magen idag.
Hoppas det går över till imorgon!
Kram!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0