JAAA! :D

Glädjen har börjat infinna sig lite igen :).
Har gott som med ett grått moln över huvudet ett tag nu och det är fortfarande kvar.
Men solen börjar lysa igenom.
Idag har jag fått jobb! Ska jobba som sekreterare på socialen 2 dagar i veckan från vecka 13 till sommaren.
I sommar börjar jag på heltid :).
Ska bli otroligt skönt!
Fast jag tycker att det kan sluta snöa. Var så fint imorse så jag tänkte hämta ut leo nu lite tidigare och ta med honom på promenad till systemet. Men nu när jag ser att det vräker ner snö (och säkert regn också) så känns det inte längre lika aktuellt.
Plugga kände jag inte heller för, men har fixat lite iaf ;)
Söndag ska jag jobba natt på sjukhuset så jag hoppas att någon patient är lite vaken så att man kan intervjua dom för mitt arbete, men vi får se :).
Frågorna är helt klara nu iaf.
Och Pernilla verkar grym att jobba ihop med :D.
Ikväll blir det tjejkväll med Linda och Mine och min syster yster!
Annars händer inget vettigt! haha
Kanske ska sova en stund nu.
KRAM!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0