Hello :D

Hej hopp i stugan!
Blir väldigt lite bloggande nu känner jag.
Har praktik på sjukhuset i varberg.
Jobbar på avd 4C medicinavdelningen.
Det är RIKTIGT kul, särskilt när det går bra ;).
Tycker det är jobbigt när vissa patienter går bort men annars är det nog något som jag verkligen kan tänka mig att jobba med :).
Igår tog jag blodprov för första gången och det gick perfekt första gången, hittade en klyka att ta i men behövde lite hjälp att hitta ett bra kärl, men i slutändan var det ändå jag som såg det :).
Idag har varit en bra dag, förutom att jag fått en vagel i ögat.
Varit ute med pappa och gått en långrunda och fått prata av mig. Sen har jag städat hallen och vardagsrummet och lagt in glee musik i mobilen och gått runt här och dansat ;).
Snart ska jag hoppa in i duschen och göra mig iordning, ikväll blir det middag med Emil och Leo.
Har inte så mycket att berätta om känns det som.
Tycker livet går bra, riktigt bra nu.
Men ändå varit lite nedstämd nu dom senaste veckorna. Vet inte varför.
Hoppas att tiden går fort och att jag ska bli klar med skolan snart.
Sen vill jag fortfarande bli barnmorska så det känns som om det ligger långt i framtiden.
Jag tror jag håller på att gå ner i vikt nu också. Men jag vet inte.
Inte tränat på ett tag på grund av alla sjukdomar och allt. Men ätit mycket bättre och i jobbet så går man ju massor. Det är härligt.
Längtar tillls nästa helg för då ska min syster komma ner och vi ska gå på bio och jag ska på arbetsintervju!
På socialen, undrar vad man kan göra där?
Skulle vara skitkul och intressant att testa något nytt :).
Kram och hej!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Emelie

HEJ! Ja, massa bio! :D



Trist med vagel, den får försvinna snabbt! Kram!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2011-03-05 @ 19:17:21
URL: http://www.foxinabox.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0