Hejhopp!

Borde duscha nu men fastnade här för jag orkade inte göra iordning i mitt rum. Ligger kläder överallt och mina garderober är trasiga.
Behöver nya, men pappa vill inte åka med och köpa dom!
Kan inte göra det själv.
Så fastnade här.
.
Har iaf haft en myshelg :).
I fredags så lagade jag och Emelie mat och Emil var här och lekte med Leo.
Igår så var vi lite på kungsmässan och sen åkte Emil hem.
Så jag och leo myste massor, sen hade jag myskväll med Emelie med kex och ost! Mums, mums!
Idag har varit en seg dag.
Har inte gjort mycket.
Varit ute och promenerat med familjen, lagat våfflor och myst med Leo :).
.
Ne, nu ska jag gå in i duschen!
Kram

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0