Saknar min skrutt!

Hej hopp!

Leo är borta hos sin far, och det är triiiist.
Tomt och tråkigt utan honom, hela världen är grå.
haha.
Ska dock spendera kvällen med kompisar så det blir nog kul.
Men änsålänge är jag kvar på jobbet och inget finns det att göra heller.
Men dagen har ändå gått fort.
Det är mindre en timma kvar, för hör och häpna, det har varit en väldans rush här idag!
Har haft massor att göra.
Det är gött, men nu är det tyst och stilla som bara den.

Försöker få tag på lilleman men Emil svarar inte i telefon.
50 minuter kvar, sen drar jag härifrån.

Mitt blodsocker börjar dessutom igen vara lågt hela tiden och det blir ingen träning idag :(
Det är tråkigt men kändes som om det var bättre att hinna umgås med vännerna lite.
Kanske får med dom på en liten promenad?
Eller så får jag ta ett varv med inlinesen sen när jag kommer hem.
Eller kanske rocka lite med min rockring?
Börjat bli riktigt bra på det nu :)
Stog och rockade utan att tappa den i 5 minuter igår :D de ni!
Men kan fortfarande inte göra mer än 4 armhävningar, bättre än noll dock :D.

Känns helt tomt här på jobbet, alla dörrar är stängda och allt är nästan helt släckt, det är väl inte så att alla har gått hem?

Annars mår jag bra, allt är bra, jag är bra!
Godnatt och sov gott.
Kram!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0