Jobbar!

Hej...
Nu sitter jag och jobbar igen och eftersom "chefen" är tillbaka så får man den dåliga datorn igen.
Där aftonbladet, facebook och gp är sjuuuuukt sega.
Därmed blev det att skriva lite blogg.
Leo, mamma och pappa åkte till skåne idag, kändes tungt i hjärtat. Inte fören onsdag kommer dom tillbaka och sen ska han till Emil och bo där i två veckor från och med Fredag. Det är tungt.
Känns som den tristaste sommaren på länge :/.
Jag saknar min lillputt <3
Något otroligt mycket.
Men men, man får väl se ljuset i tunneln, jag kommer tjäna pengar, kanske ha råd att göra något kul med honom i slutet av sommaren!
Fast tror dock inte att jag kommer tjäna sååå mycket. Blir väl mest att lägga undan sparpengar så jag klarar mig när det blir svårt.
Jag längtar lite tills man är färdigutbildad och har ett riktigt jobb.
Nu är det snart lunch!
Bara 7 minuter kvar och det är bra för jag är huuuungrig!
3 minuter kvar!

Fick jobb att göra så tiden gick, hela 4 minuter!
haha.
Ikväll ska det bli träning, tror jag kör på ett säkert kort och går till Curves, för jag har ont i mina ?benhinnor?.
Det sittet iaf i framsidan vaden.
Får försöka få med mig Emelie! :)

Måste gå till bibblan någon dag med och låna lite fler böcker.
Har inte mycket kvar på MIA sanningen om gömda och sen har jag bara en bok till som jag fick på min födelsedag.
Måste hitta något nytt spännande att följa.
Någon som har några tips?

KRAM!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0