Jobb och Bruno Mars!

Hey!
.
Imorgon hoppas jag komma igång med träning igen.
Gått ner mig i en dålig period nu när jag inte tränar.
Men varit på många promenader och det är härligt.
Ska ringa McDonalds imorgon också och bestämma intervju.
Skulle ju vara rätt gött med jobb igen och lite extra pengar.
Ska ha intervju med en tjej som heter Annah som jobbar där verkar det som :D.
Ska bli kul att träffa henne igen.
.
Just nu sitter jag och lyssnar på the lazy song med Bruno Mars!
Och det känns som om jag haft några sådana dagar nu det senaste.
Dags att börja plugga ordentligt och så nu igen.
Men har varit gott som fan med en lugn kurs nu.
Men kanske får man det i slutet av kursen som en spark i baken om man inte börjar plugga nu.
Känns dock som mer diskussions kurs.
På tal om det så ska jag kolla på en gammal tenta snart och se lite vad det är dom söker efter.
.
Har fått praktik på en medicinavdelning i Varberg från vecka 8 och fem veckor frammåt.
Ska också bli jättekul.
Känner mig på konstigt bra humör just nu.
Just nu känns det som om livet kommer ordna sig till det bästa.
Fick ju också nästan lovat en intervju med Valldas hemtjänst.
Ska man ringa det numret jag fick också är frågan?
Som personlig assistent.
.
Har också insett att jag gärna hade lärt mig spela trummor!
Hahah.
.
Mycket på gång!
Mycket man vill.
Får se hur mycket man orkar!
.
Fått förkärlek till Bruno Mars nu också! haha
<3
.
Dessutom fått en liten fix idé i huvudet.
På något känns det som om hans låtar hänger ihop i en historia.
Först
Somewhere in brooklyn
Han träffar en flicka på tåget som han blir störtkär i.
Han letar efter henne som en galning.
Någon gång emellan hittar henne.
Count on me
Handlar om vänner och att man skall finnas där för varandra
(Jag tolkar det som att han verkligen försöker visa den här tjejen att han går att lita på)
Just the way you are
Han är nykär, tjejen är det vackraste han sett..
Här kommer alla komplimanger in som man säger till varandra i en relation.
Our first time.
Tja, handlar ju om deras första gång!
Marry you
Handlar om att dom en helg är uttråkade och vill hitta något galet att göra.
Han frågar om hon vill gifta sig.
The other side.
Handlar om att två människor är olika. Att dom måste möta varandra ungefär
(Här gissar jag enligt min teori då att hon inte kom över "till hans sida"
Talking to the moon
Dom har gått isär och han är ledsen.
Sitter och pratar med månen och hoppas hon ska svara
Grenade
Handlar väl om ett krossat hjärta.
Han anser att hon har ljugit om att hon någonsin älskade honom.
Han älskar henne fortfarande och hade dött för hennes skull om det hade behövts. (Andra stadiet av en separation. Man tror inte att personen någonsin hade några känslor för en o.s.v)
The lazy song
Handlar om en kille som inte vill göra något. Ingen kan säga till honom att han måste kamma sig. Han är mannen i sitt "slott".
Nu är det bara hat och man har gått vidare till att känna att det är skönt att vara ensam. Men är även lite deppig och gör därför ingenting utan sitter hemma och latar sig. Faller samman.
Liquor store blues
Detta uppbrott har slått så stort och hans jobb har han också slutat så han blir alkis för ett tag och försöker få tag i ett jobb genom sången.
Runaway baby
Han har hämtat sig och livet går i övrigt bra men han har svårt att binda sig så han ligger med massor med tjejer men stannar inte med någon.
Hahah.
DETTA ÄR MIN TOLKNING.
Var tvungen att skriva ner det.
För har tänkt på det massor påå senaste tiden.
:) KRAM!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Anonym

Hej vännen <3 Vill du ses någon dag? promenad med mig och Shiva? Kram. Och jag gillar bananer massvis! :)

2011-01-27 @ 19:51:55

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0