hum.

Hejsan!
Sitter uppe nu och kan som vanligt inte sova.
Men ska försöka ta tag i detta nu och lägga mig.
Idag började dagen med att jag och pappa var ute en lång promenad med Leo och hundarna :)
Supermysigt!
Jättefint väder idag ju!
Sen hem och tagit det lugnt och lekt med Leo.
Somnade på soffan mellan 15-17. Tur man har föräldrar som tycker om att umgås med sonen! haha.
Sen har jag varit på klassträff med halva klassen från gymnasiet :D
Jättemysigt!
Sen vet jag inte vad jag ska skriva riktigt mer.
Händer saker runt omkring än hela tiden.
Och nu sitter jag mest här apatiskt och stirrar i luften och funderar.
Förstår inte varför jag blivit så ledsen, så fundersam.
Oroar mig jättemycket.
Jag hoppas att du mår okej.
Så tråkigt när det händer sådana här saker.
Heldag med Linda är inplanerad på Fredag :D
Det ska bli underbart! :)
ne.
.
Kram!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0