blaha

Hejsan :)
.
Mår åt helvete just nu känns det som.
Kanske beror det på att jag är trött?
Men jag känner mig helt slutkörd.
Efter att ha läst om teoretikerna kanske man ska säga att jag nåt ett stadie av ångest och regregerat!
Har väl känt mig för stressad med skolan och allt.
Glad att jag klarat men jag har gömt allt genom att slänga i mig massa mat. Eller inte ens mat, godis och skit!
Orkar inte städa men det har gått bra att ta hand om Leo.
Men jag känner mig allmänt olycklig just nu faktiskt.
Men har haft en underbar kväll i kväll med Linda och Mine. <3 FYFAN vad jag saknat det och det har verkligen varit underbart att ha en kväll med mina favoriter.
.
Men hur ska jag ta mig ur det?
Va behöver jag mer för att vara lycklig?
Jag har allt jag behöver.
Vill komma ur denna dåliga period.
Fått en massa finnar i ansiktet med på grund av min dåliga mathållning.
Imorgon blir det städ och BRA mat!
Mitt rum ser ut som ett bombnedslag!
Dessutom har diabetesföreningen 30 års jubileum :)
Ska bli kul.
Ska passa barn :D.
.
Jaja, det löser sig.
Jag reder mig.
Det gör jag alltid :D
Kram!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Aleksanderdiana

Perfect work!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2011-09-01 @ 10:59:02
URL: http://aleksanderdiana.blognext.com

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0