13 Januari-11

Har haft ett blodsocker idag som hoppat lite så plugget har inte gått som det borde.
Men men, hoppas på det bästa imorgon!
Som tur var fick jag en del gjort igår!
och har ändå fått en del gjort idag med :).
Lyssnat på Jay Smith hela dagen!
Det är bra musik.
Och har varit och hämtat mina böcker till nästa kurs, hälften iaf. Men tydligen ska den andra hälften vara levererat igår :O. Men har inte fått något sms.
Men vi får väl se :D Det kommer kanske imorgon?
Sen har jag badat också :D
och nu ska jag städa lite och snart hämta lillskrutt <3
Längtat efter honom hela dagen så nu ska jag stääääda snabbt! haha!
På lördag ska vi till simhallen igen!
Tycker att det är mysigt att han gillar att gå dit :).
Annars hoppas jag nu på en lugn helg och klarad tenta imorgon!
Den som lever får se helt enkelt!
:)
Ha det gott, nu ska städtanten virvla runt lite :)
Kram!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Veronika

Vilket jätte fint kort :D. Och jag gillar bananer massvis! :)

2011-01-13 @ 20:25:14
URL: http://snutta1984.blogg.se/

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0