Mysmorgon och kväll med Lindistindis ;D

Har haft en bra dag :).
Var ute på en lång morgonpromenad med hundar och Linda :) Sen åt vi brunch tillsammans och sen bar det av till skolan.
När jag kom hem lyckades jag fixa till min mobil så NU KAN JAG LOGGA IN PÅ ANDROID MARKET :D
För den som missat det så har jag en ny fräck mobil.
;).
Sen hämtade jag Leo och vi har myst och lekt och ätit :).
Sen skulle jag iväg och träna men hann inte för pappa kom hem för sent :/.
Så då blev det en färd till Linda istället när Leo hade somnat :D
.
Vi har suttit och pratat, pratat och pratat om massa skoj och mindre kul.
Men kvällen har handlat mycket om ett speciellt samtalsämne.
Och lagom lägligt började en låt spelas precis som jag skulle hem som kändes väldigt träffande.
http://www.youtube.com/watch?v=XmpGEhqLnkQ
Lyssna och njut ;D.
Den är faktiskt riktigt bra.
.
Kram!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0