Jobb, jobb och jobb.

Hej hej!

Sitter på jobbet igen och har det otroligt lugnt.
Idag har det inte hänt något alls nästan.
Har skrivit in några goda recept på vardagsmat.se tror jag hemsidan heter.
Riktigt bra sida för när man ska laga mat. Men det är inte så kul att skriva in recepten.
Men bra syssla när man sitter på jobbet och ska se ut som om man är upptagen med något viktigt.

Det är väl det här också för jag sitter ju vid datorn och pysslar!
Kanske skulle tänkas skriva på något viktigt dokument :P.

Kom på att jag har ett mail att läsa just nu också.
Får se om jag fått någon respons på mitt kalendarium jag skrivit för diabetesföreningen.
Sen kan jag väl kolla efter mer recept för man kan aldrig få för mycket recept.
Det ska ju kunna vara varierad mat med.

Bara två och en halv timma kvar tills jag slutar, då blir det träning och sen lite mer städning kanske.
Längtar tills Fredag när min lillman ska komma hem <3
Han ringde idag, jag blev så GLAD :D. Skönt att höra hans röst.
Saknar honom så mycket att jag håller på och DÖ!
Men han verkade ha det riktigt bra där uppe i Orsa :)
Kollat på djur och massa mys :).

Ne, nu ska jag kolla mailen.
Har ändå inte mycket intressant att skriva ändå :P
Kram!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0