Pluggar, och har öroninflammation! JIPPIE!

Hej hopp!
.
Nu har jag läst 56 sidor av ca 200.
En bit påväg iaf :P
Det ska vara klart imorgon men öroninflammationen börjar göra sig påminnd och huvudet blir bara tjockare och mer trögflytande. Känns som jag har kola i hjärnan.
Men det känns kul, känns kul att vara igång.
Att vara påväg.
Mitt liv känns faktiskt väldigt lätt och härligt just nu.
Som om jag är på rätt väg.
Kan det vara så?
.
Ska snart stänga ner här, fixa gott att dricka och börja läsa igen.
Ta blodsocker med.
Något som blivit gjort mycket på senaste tiden.
Och påtal om det, om jag hinner imorgon måste jag dessutom gå till apoteket.
Det påminner mig, jag ska ringa Emil och komma överrens om imorgon!
Imorgon är det Fredag.
och sen är det lördag! Äntligen!
.
KRAM!

Lämnade Bananer
Banan inskickad av: Päps

Skönt att du börjar bli en veteran!. Och jag gillar bananer massvis! :)

2010-09-03 @ 21:01:20
Banan inskickad av: Anonym

Såg att du såg framemot lördag. jag hoppas ni hade det fint... För som sagt jag önskar han all lycka, hihi... Hoppas resan hem går bra, och jag har inget emot dig, addar dig när jag kommer hem // veronika. Och jag gillar bananer massvis! :)

2010-09-05 @ 10:28:48
URL: http://snutta1984,blogg.se

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0