Pengar..

Hade lagt mig ner nu och jaa legat i en halvtimma eller mer.
Men tänker ju så sjukt mycket precis när jag ska sova och kom på att jag inte hade fört över mina pengar så startade om datorn och fixade fram bankdosa.
Såklart när jag kom in på banken så insåg jag att jag visst redan hade fixat det.
Men för sakens skull så förde jag över lite extra pengar till mitt sparkonto.
Men men vi får väl se hur länge dom får ligga där!
Just ja! Måste lägga fram blöjor också!
HA, tur att man inte somnar ibland :P.
Fast jag borde soova!
Behöver sova.
Men ja, det går inte.
Men ska ta blodsocker nu och sen försöka igen =).
Usch va jag kommer sakna min skrutt imorgon bitti. Ska plugga hårt och sen hämta hem honom fort!
Sen åker vi till Rebecca och tittar till lillbebisen :D.
och Leo får leka med Tascha =).
Undrar om bilen är hemma imorgon?!.
Natti!
KRAM

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0