Mindre lyckad dag....

Somnade i skolan och idag har verkligen sömnbrist och blodsocker gjort sitt för humöret.
Depp till tusen..
Bestämt mig för att stanna hemma från skolan imorgon, klarar inte att gå dit.
Funderar på om det blir bättre om jag tvingar i mig lite mat nu?
Inte ätit sen lunch men är inte hungrig, mår bara kasst.
.
Tänkte jag skulle hoppa in i duschen snart med men tror jag behöver äta först som sagt.
Och Jani är underbar och gör mig på bättre humör <3.
Känns som en ordentlig hormon, blodsocker och sömnbrists svacka jag fick idag :/.
Hade lust att kasta något hårt i väggen.
Hela världen kändes emot mig.
Men jaa, nu börjar glädjen komma lite tillbaka.
Världen känns inte hundra procent hopplös längre.
.
Nee nu har jag bestämt mig.
Glad musik i högtalarna, supergod tomatsoppa och en godknäckemacka och humöret ska upp!!
KRAM!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0