Bra dag ändå !

Hej hopp!
Idag har ändå blivit en riktigt bra dag.
Fått mycket gjort.
Hade en supermysig tjejkväll med Linda och Mine igår men alla var supertrötta så den tog slut vid 23.30 haha..
Vi börjar bli gamla tanter xD ;).
Imorse började det med att Leo vaknade vid 5.30 och fick välling, som vanligt ville han inte somna om efter det så han satt i sängen och guppade och jag läste bok för honom. Men nytt för denna morgonen var att han hostade så han spydde upp all välling igen. Så det var bara till att börja städa sängen med en gång :P.
haha
Tack gode gud för inkontinenslakanet som jag fick av mamma när Leo kissade igenom blöjorna hela tiden.
Ingenting kom på madrassen eller själva sängen.
Vid 6.30 tror jag någonting så kom mamma ner och hjälpte mig och sen fick jag lägga mig i hennes säng och sova lite så lekte hon med Leo :D En riktig ängel!
iaf, vid 9 fick jag gå upp och då gick jag och Leo ut och lekte och gick till affären där vi köpte GLASS :D
Mums!
Mini nogger blev det, jag blir alltid så sjukt sugen på glass när jag är förkyld. Det måste vara för att mamma och pappa alltid gav oss det mot ont i halsen när vi var små :D.
Sen tog mamma och pappa med Leo till Farmor vid 13 tiden och jag fick plugga fram till 17.
Riktigt riktigt skönt! Men ska plugga lite mer nu sen när leo somnat.
För det är så sjukt mycket som ska läsas på tills nästa måndag.
Sen gick vi ut i regnet och plaskade och skvätte vatten på varandra :D.
Och när vi kom in så fick leo hoppa i ett varmt bad :D.
Nu har han gått upp ur badet och leker med hundarna och jag sitter här lite grann :D.
Man får passa på haha..
Så har haft fullt att göra hela dagen och det har kännts toppen!
Gjorde riktigt god mat innan med, Kyckling med ugnsgrönsaker.. Blev så fantastiskt gott och jag åt massor XD haha.
Penny och Leo kommer inte riktigt överrens nu hahahahha. Både leo och penny vill ha bollen.
Så leo ställer sig och stampar och skriker..
Det ser så sött ut :D.
Får se om han överhuvudtaget är trött sen när han ska sova, är ju bara en halvtimma kvar och det känns inte som om han är det minsta trött nu.
.
För att komma in på annat så känns det så himla skönt nu.
jag har lyckats styra in mina tankar lite.
Jag har slutat göra vissa saker som jag vet att jag inte borde.
Oron har släppt.
Det finns inga gråa moln kvar nästan!
.
Sen så växer min kärlek också, för varje dag <3.
Det får gå snabbt till nästa helg!
Och helgen får gå låååångsamt!
.
Imorgon har jag och Leo ensamdag.
Mysigt att bara vara jag och Leo, men va ska man hitta på hela dagen?
Känns som om det va skitlängesen jag var mammaledig så minns inte vad man gör om dagarna då :P.
haha.
Vågar inte hälsa på folk med barn heller eftersom vi inte är helt krya.
Vill inte smitta någon.
.
Nu ska jag ta blodsocker och sen ska jag se om Leo är på myshumör, annars får jag sätta mig i vardagsrummet och kolla fotboll med pappa medans leo leker färdigt med hundarna.
.
Kram!

Lämnade Bananer

Lämna din banan här:

Banan-namn:
Kom ihåg mitt banan-namn?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Din banan:

Trackback
RSS 2.0